
Ai, je machine geeft een storing aan. Dat is vervelend. Meld je storing via ons storingsformulier of per telefoon.
We beoordelen de situatie en komen snel met een gepaste oplossing, want de koffie moet natuurlijk wel blijven stromen!


Wij hebben van elk apparaat dat wij plaatsen perfect in beeld wat de status is. Op deze manier kunnen wij snel en efficiënt schakelen.
Soms lukt het om het probleem al samen aan de telefoon op te lossen. Dat is heel fijn. Lukt dat niet? Dan komt er snel een monteur bij je langs.
Onze ervaren monteurs worden intern en extern opgeleid. Zo blijft hun kennis van het volledige machine assortiment up to date. Met de juiste kennis en materialen op zak kunnen ze gelukkig veel storingen ter plekke oplossen.
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een machine niet ter plaatse te repareren is.
We nemen de machine dan mee naar onze werkplaats waar we de machine zorgvuldig demonteren en herstellen.
Zitten jullie dan tijdelijk zonder koffie? Natuurlijk niet. In goed overleg plaatsen wij een geschikte leenmachine. Zo kunnen jullie blijven genieten van een bak goeie koffie.
Wij weten dat goeie koffie en goeie service bij elkaar horen. Service zit diep in ons DNA.
Dat is al zo sinds 1973.
Heb je vragen over deze service of wil je meer informatie? Neem contact met ons op. Dat vinden we juist gezellig.