
Wij vinden dat goeie koffie altijd, overal en voor iedereen bereikbaar moet zijn. Dat betekent ook dat de toekomstige generaties kunnen blijven genieten van een kop goeie koffie.
Duurzaamheid is een belangrijk thema in de koffiebranche. We stellen ons daarbij de vraag of het een beetje groener kan en dan doen we het gewoon. Gewoon groen dus.

Weggooien is zonde. We stimuleren hergebruik en investeren in een ronde productieketen.
Elke kop goeie koffie draagt bij aan een betere toekomst. We steunen lokale, nationale en internationale doelen.
We hebben duurzaamheid opgesplitst in 4 grote MVO pijlers waarop wij de meeste impact kunnen realiseren.


Rainforest Alliance
Het kikkertje staat voor sociale, economische en ecologisch duurzaamheid. Een wereld waarin mens en natuur in harmonie leven.

Fairtrade
Fairtrade heeft als missie om de wereld eerlijk te maken. Via betere handelsvoorwaarden voor boeren en werknemers op plantages wereldwijd.

Biologisch
Biologisch wil zeggen dat voedsel is geproduceerd op een manier die goed is voor dieren, mensen, milieu,klimaat en biodiversiteit.